Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg under december 2011

Av Malin Persson - 31 december 2011 18:27

Färdigfixad! Drar mig upp mot Hurtigs nu, vi hörs 2012!

Bjussar på lite bilder från 2011!

                                     

Ha det så supernice ikväll allihopa, för det ska jag ha!

Av Malin Persson - 31 december 2011 13:30

Sista dagen under 2011 då, tror jag ska avsluta det med ett pass på löpbandet. Mäktigt! Pappa står och kokar en lätt soppa nu som vi ska äta till lunch eftersom det blir stormiddag senare ikväll hos Hurtigs. Har en del som läre göras innan det så... hörs senare!

Av Malin Persson - 30 december 2011 23:30

Kom hem från Alice för en timme sen. Blev att vi kollade på en jätteäcklig skräckfilm som heter Besatt, men bra var den, och till det blev det chips och grönsaker med dipp. Blev även ett litet julklapps- och presentsbyte. Jag och Alice skulle skoja till det och gav Linnea ett ganska så stort paket, men när hon öppnade det så låg det bara en kondom där i, haha fy satan vad jag och Alice garva. Men sen gav vi henne det riktiga paketet med ett nagelkit, och jag fick en hudkräm av Linnea som luktade jordgubb (haft den förut, luktar sjukt gott!). Och just ja! Glömde berätta att jag fick julklapp av Alice också på bussen när vi var påväg till stan, fick i alla fall ett "set" med örhängen, jättefina!

Nu sitter jag och chillar bara, tror jag ska gå och sova snart och ladda inför nyårsafton imorgon, har mycket som ska göras. Läre städa på rummet (igen) eftersom det blev världens bombnedslag när jag kom hem från gävle med alla tusentals kassar och kläder, och sen ska vi förmodligen åka och handla det sista som behövs för grillningen. So i'll talk to you tomorrow!

Av Malin Persson - 30 december 2011 16:59

Hej på er!

Skulle ner på stan idag med Alice och köpa present till Linnea som fyllde år i söndags, men läste fel på smset så jag gick en timme tidigare till bussen... Så gick till mormor en stund och hälsade på. Fikade och lyssnade på Beach boys-låtar, haha så typiskt mig och mormor. Nere på stan sprang vi runt i olika affärer och hittade tillslut en present till Linnea, but i won't tell ya what it is! Kom även på när vi var på E-center att vi hade glömt hennes present på en skoaffär, så det var bara att åka tillbaka, vilka blondiner vi är ibland alltså...

Nu ska jag ta mig en dusch och käka middag, sen blir det myskväll hos Alice. Ska färga håret på henne, kolla på film och äta massa gott. Ska varken fixa oss eller nånting, bara gå runt i OnePiece och mysa.

Btw, nu har pappa beställt dessa snyggingar till mig!

         

Av Malin Persson - 29 december 2011 21:29

Har suttit och planerat lite inför nyårsafton med Jocke. Ska ju vara hos fam. Hurtig då så Jocke skulle också komma, och även jag och Elin hade pratat på att vi skulle träffas, så blir nog alla fyra. Men nu ska jag ha VD-maraton resten av kvällen, eftersom alla avsnitt från säsong 1 inte har laddat klart än så börjar jag kolla på säsong 2. Ciao!

Av Malin Persson - 29 december 2011 20:01

Okej, jag vet att jag fyllde år förra månaden, och det har inte ens gått en vecka sen det var julafton... Men! Jag har en sista sak på önskelistan som jag bara måste ha, och det är Jag är Zlatan Ibrahimovic-boken! Har hört att den är jättebra och svår att slita sig från. Jag som tycker att det inte finns nå tråkigare än att läsa böcker skulle verkligen behöva en bok som man fastnar för, dessutom handlar det ju om fotbollslegenden Zlatan! Får jag den inte av mamma och pappa så köper jag den själv.

   

Av Malin Persson - 29 december 2011 14:23

Sådär! Blev ett 20-minuters pass på löpbandet, inte så länge men skönt var det i alla fall! Nu har jag precis stekt pancakes till mig och min bror, ska alldeles strax hoppa in i duschen men först bilderna som jag lovade er!

                                                           

Av Malin Persson - 29 december 2011 12:05

Hallå!

Har legat och kollat på Vampire diaries hela morgonen, och nu har jag precis käkat frukost och kollat på Ronja rövardotter haha. Fick hem ett nytt löpband igår som jag ska prova nu, bilder från gävle kommer i nästa inlägg!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards