Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Malin Persson - 16 december 2011 21:57

Så var det dags för länkbyte då! Checka in dessa brudars snygga bloggar:

www.nordlund.bloggplatsen.se
www.emillieklasell.bloggplatsen.se
www.fannyenvall.blogg.se
www.sanneis.blogg.se
www.950130.bloggplatsen.se

Ville du också vara med? Det är inte försent, länkar när ni vill! :)

Av Malin Persson - 16 december 2011 21:40

Såhär ska en fredagskväll se ut!


Av Malin Persson - 16 december 2011 16:43

De e dags för fredagsmys om de e så e det sista jag gör
Snart e de fredagsmys
Hoppas inte föräldrarna stör
Nu e de slut på veckan
De e dags för fredagsmys!

Äntligen säger jag bara! Nu är det fanimej inte långt kvar - måndag och tisdag blir jäsdagar, förutom matteprov på tisdag, och på onsdag är det julkul och sen JULLOV! Ska dock på begravning på onsdag, inte det roligaste sättet att gå på jullov men... what to do? Och jag är lite nervös inför betygsutdelningen efter julkul! Vet redan vad jag har för betyg i dem flesta ämnena, men inte idrott!! Sjukt nervös över om jag kommer få behålla mitt betyg i idrott eller om jag sjunkit... Våran idrottslärare ska diskutera betygen med oss på måndag.

Annars då, vad händer i helgen gott folk? Själv tror jag det blir lugnt, har i alla fall inte planerat något speciellt så vi får väl se vad helgen har att erbjuda. Sitter och kikar på Vampire diaries på datorn nu, sen ska jag nog ladda hem någon grejtans film.

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards