Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Malin Persson - 10 december 2011 18:22

Hallå allihopa!


Nu äre elinpelin som bloggar! Jag och Malin är hemma hos mig nu och slappar lite, för jag sitter vid datan och hon tv:n, haha. Malin kom till mig vid 2 och då duscha hon direkt medans jag laga mat och sen satt vi och prata en lång stund medans vi åt. Sen duschade jag också medans hon fixa sig och sen fixa jag mig å. Så nu ska vi väl forsätta slappa en timme till för sen ska vi åka ner till stan och köpa lite tjockt och sen gå till nattcupen! Så vi träffar Stina och Jocke där och kollar på när massa lag spelar. För er som inte vet vad nattcupen är så är det typ att massa lag spelar under en hel natt, så det börjar vid 9 och slutar på morgonen. Och det brukar vara sjukt mycket ungdomar som är och kollar. Men nu ska jag forsätta kika runt lite på internet! Jag promise att jag kommer tillbaka!   


hejdå!   

Av Malin Persson - 10 december 2011 13:26

Tudelu!

Jag och brudarna har haft en toppenkväll hos Göthe! Han hade laddat hem Mean girls 1 och 2 som han tvingade oss att kolla på? Haha! Så då gav vi igen lite senare och tvingade honom att kolla på The ring, skräckisälskarN! Tror inte vi somnade förrän.... kl. 5 på morgonen kanske? Var bara jag och Alice som klarade av att vara vaken så länge medans dom andra två veklingarna somnade flera timmar före oss.

Nu har jag precis städat upp på rummet, blev inget igår eftersom jag är så lat, oups! Så nu ska jag bara packa ihop sen drar jag mig mot Elin för fotografering! Duschar och käkar middag där, sen blir det nattcup! Tagga tagga tagga!


Göthe är taggad för skräckfilm och gömmer sig under täcket!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards