Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Malin Persson - 22 december 2011 23:38

Hej allihopa!

Har inte blivit någon uppdatering idag eftersom jag och Elin drog till stan ganska tidigt. Fikade på Tewes med några brudar från skolan sen tog vi bussen med Jocke och Andreas till E-center. Jag och Elin drog hem och käkade sen skjutsa Tess oss till grabbarna, blev film och fyrhjulsåkning i byn, grymt kallt men grymt kul! Läre även säga att vi fick en varsin glitterstjärna och ett julkort i julklapp av dem, värsta gulligt haha! Men nu ska jag krypa till sängs, har mycket som måste göras imorgonbitti. Julstädning, julbak och massa annat!

Puss på er!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards