Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Malin Persson - 9 december 2011 16:52

Ååååh, jag är supertaggad på att göra om bloggen nu! Ska återställa till standardutseénde sen bara köra på nytt! Ska ha ny, ljusare och fräschare design, ska även lägga till kategorier, ändra textil, presentationsruta och massa sånt där småpill. Den kommer bli så läcker, hoppas vi på i alla fall! Är så satans less på min tråkiga design jag har just nu, ut med det gamla och in med något nytt, ja tack! Så imorgon är det bestämt att det bli fotografering at Elins place, och kommer förmodligen inte hinna fixa designen samma dag så det gör jag nog på söndag, sen kanske den kommer upp på måndag? Spännande spännande! Haha, har inte ens någon aning om hur den ska ut, vet bara att jag vill ha den ljusare och mer.... "WOOOW" licksom! Hahaha, okej jag tror ni har fattat. Nu ska jag gå och göra något vettigt, för snart blir det middag med mon famille sen vidare mot Göthe för filmtime!

Av Malin Persson - 9 december 2011 14:42

Imorse när jag vaknade hörde man hur det plaskade mot rutan, självklart öser regnet ner och snön blir till is... Jättekul, verkligen! Nu när man var överlycklig att snön äntligen lagt sig på marken så kommer regnet och förstör. Men nu ska vi tänka positivt!

Har verkligen en fullspeckad helg framför mig! Ska alldeles strax ta och röja upp på rummet, ser förjävligt ut verkligen! Sen hoppa in i duschen för lite senare blir det middag med familjen och farfar. Och det blir filmkväll hos Göthe i alla fall! Veliga pojkar som aldrig kan bestämma sig, oj oj oj... Så drar väl dit vid 7-tiden och chillar med film och massa gott, blir förmodligen övernattning där också. Ska försöka tjata med Fredde också! Och imorgon åker förmodligen jag, Alice och Linnea till stan och shoppar julklappar, sen hem till Elin för fotografering och vidare på innebandy kl. 9 på kvällen, nattcup! Så blir väl där ett tag in på natten, sen övernattning hos Elin. På söndag blir det väl att chilla hemma, göra lite läxor osv. Men nu ska jag slappa järnet en stund innan jag drar igång, ciao bellas!

Btw, välkommen förkylning!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards