Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Malin Persson - 28 december 2011 23:13

Hojt!

Detta får bli ett snabbt kvällsinlägg. Var helt slut igår när vi kom hem, ont i fötterna och axlarna, så jag dog i Elins säng ett tag. Det tär verkligen på en att shoppa! Men tur att jag har min gullpuppa som alltid är villig att blogga åt mig när jag "inte har tid", hehe. Har ej mobilsladden på rummet och jag orkar inte gå och hämta den så bilder och detaljer från shoppingresan får ni veta imorgon! Men nu ska jag kika på säsong 1 av Vampire diaries som pappa har laddat hem åt mig, typ världens grymmaste serie! Damon Salvatore <3

Puss och godnatt!

Av Malin Persson - 28 december 2011 01:00

Hej allihopa!


Nu äre Elin som är tillbaka och ska blogga! Tyvärr fick det bli ett natt inlägg men det spelar inte så stor roll?

Malin ska sova hos mig inatt så vi ligger och slappar på mitt rum nu, eller jag sitter vid datan och hon ligger i sängen och typ halv sover..Menmen, vi är ju helt slut idag efter 8 timmar i gävle, men nu har vi iallafall fullt med nya kläder! Så det var bra att man införskaffat lite nytt till garderoben! Jag själv köpte: En ring, 4 par örhängen, ett torrscampoo, en grå kofta, en nyårs klänning, ett vitt vanligt linne, ett långt blått linne/tunika, svart jeans, en kavaj, ett skärp, en svart tunika, en vit tröja och 5 par trosor! Sen skriver väl Malin sen vad hon köpte och lägger säkert ut bilder! Men jag är iallafall super nöjd! Men nu ska jag gå och försöka få liv i Malin, men hare bra allihopa, och jag kommer kanske tillbaka med något till litet inlägg sen, men det får vi se sen!


Hejdå!   

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards