Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Malin Persson - 26 december 2011 22:51

Nu är allt bestämt tills imorgon! Har suttit och ringt runt och smsat till brudarna hela kvällen, svårt att få allt spikat så alla vet vad som gäller eftersom vi är så många som ska till gävle. Jag, Maja, Emilia, Alice och Linnea, sen så möter vi upp Elin på tågstationen i gävle. Josse skulle egentligen också med men hon skulle vara barnvakt... Borde egentligen gå och lägga mig nu, har ställt klockan på 07.00 så jag hinner duscha och fixa med pengar osv. Längtar som en toooook!

Puss och godnatt!

Av Malin Persson - 26 december 2011 18:03

Sitter och lyssnar på 2011's idolvinnare, Amanda Fondell - All this way, hur underbar låt som helst! Tog ett varmt skumbad och tände ljus för en liten stund sen, och nu har jag precis käkat sallad med familjen. Har pratat ihop mig lite mer med brudarna också, och vi tar förmodligen 08.59-tåget imorgon. Mycket skönare om man kommer iväg tidigt på morgonen så man vet att man har en hel dag framför sig. Så blir väl att lägga sig i skaplig tid ikväll då så man orkar upp imorgon. Är ju rätt duktig på att missa bussar, så jag tänker då f*n inte missa tåget imorgon!

   

Öppnade även min bodylotion och mitt bodybutter med mangodoft som jag fick förra året, hade nästan glömt bort det. Den luktar så sjukt gott!

Av Malin Persson - 26 december 2011 14:18

Och städat för fulla muggar! Känns som att jag inte gör något annat än att städa på dagarna haha... Men fräscht ska det va! Har i alla fall besök nu av mammas kusin från sthlm, så känner att det kanske inte är så okej att springa runt och se lurkig ut i min lilla hello kitty-pyjamas, så ska nog slänga mig i duschen alldeles strax. Har ju fått massa hudvårdsprodukter av mamma och pappa som jag funderar på att prova. Har inte planerat någonting alls idag, kanske bara blir att chilla eftersom man har fullspeckat schema imorgon, ska ju till gävle med brudarna och shoppa! Läre ringa och prata med dem och bestämma tid, boka tågbiljett, vart vi ska möta upp Elin i gävle osv. Slutar säkert med att jag och Elin pladdrar massa onödigt skit i telefon i flera timmar som vanligt haha! Typiskt oss...


Uppdaterar senare jao!

 

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards