Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Malin Persson - 4 december 2011 00:43

Det känns ju inte nå vidare bra. Så typiskt mig, kommer alltid på att jag ska äta typ 10 minuter innan jag ska gå och lägga mig... Inte bra Mallan, inte bra. Sitter i alla fall och funderar lite, är sjukt shoppingsugen nu alltså! Finns en massa snygga kläder jag vill ha och som jag egentligen kan åka och köpa typ när som helst, men som sagt, jag lovade Alice och Linnea att jag skulle hänga med till uppsala efter jul och köra en riktig shoppingdag. Har även funderat ett tag nu på hur jag ska klippa mig. Det kan jag säga är välbehövligt! Har inte varit hos frissan sen jullovet förra året, FÖRRA ÅRET?! Har hänt att jag bett mor min att klippa till mig lite, men bara topparna. Jag är en sån fegis, jag vågar ju knappt gå till frisören längre! Nu när jag sparat ut mitt hår och fått det i skaplig längd så är jag livrädd att dom ska klippa av det! Men samtidigt så behövs det ju eftersom det är sjukt slitet, och jag har världens tråkigaste frisyr. Jag vill ha nån frisyr som licksom skriker "WOHO, LOOK AT MY NEW HAIRCUT, WOOPWOOP!", medans min säger typ "mhm..". Men då vet man ju hur det blir hos frisören...

- Jaha, och hur vill du klippa dig?
- Klipp upp det, men ta bara 1 cm på längden.
- Det fixar vi!
(Efter klippningen)
- Sådär, blir det bra så?
- Eheh, ja jättebra, tack... (MEN VAD I HELV... DU HAR JU KLIPPT AV 1 DM?!!)

Så nej tack, tror jag sprarar ett tag till med det va, åtminstonde ett par veckor till.

     
Nice bikinis man inte gärna tackar nej till!


Fatta att gå omkring med dom här på julaftonsmorgon och klämma runt bland alla paket, myyys!

     

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards