Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Malin Persson - 19 december 2011 22:40

Oj oj, glömde helt bort! Skulle ju länka min fina klasskompis också!

Checka in rockbruden Amanda Thyr's blogg!
www.amandathyr.devote.se

Av Malin Persson - 19 december 2011 21:37

HOJT!

Sitter och är ful med hörlurarna i öronen och är djupt koncentrerad i matteboken *host*! Orkar inte se bra ut just nu alltså, haha! Måste få vara lite halvful och tjocka sig ibland också!

Skola som vanligt idag då, rätt så jäs ändå. Efter skolan drog jag, Maja och Emilia mot E-center för att checka lite grejer till julkul som vi håller i för högstadiet på onsdag. Blev lite kundvagnsrace på coop också hehe! Är verkligen supertaggad för julkul nu, och dessutom är det chilldag imorgon! Sovmorgon till 9.20 eftersom norrtullarna inte har nå språk, börjar med bild, sen matteprov, sen ska vi kolla på film på SOn och svenskan + godis, och sexualkunskap på NOn, chilldag eller vad?! Men nu ska jag fortsätta med matten så jag kommer någon vart, hörs haj!

Btw 1: Fick ÄNTLIGEN veta mitt betyg i idrott idag!! (Lägger ut mina betyg på onsdag när jag fått veta alla)
Btw 2: Ni ska få en liten sneakpeak på min utklädnad till julkul!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards