Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Malin Persson - 23 december 2011 19:08

N'ts n'ts nt's babies! Har kopplat laptopen till min tv och står och städar till hög dunkmusik. Just nu är det Levels - Avicii som spelas ur högtalarna! Hade mysmiddag med mon famille för en stund sen, varma mackor stod på menyn! Körde bara på något enkelt idag eftersom morgondagen kommer bjuda på festlig julmat och massa annat gött hos mormor med resten av släkten.

Annars då, vad gör alla ni andra på julafton? Själv brukar jag och familjen åka runt till mormor, farmor och farfar och sist till bästa familjen Hurtig! Men i år blir det bara mormor och Hurtig's. Och som jag tror att dem flesta förstår - uppdateringen kommer vara sämst imorgon eftersom jag knappt kommer vara hemma, kanske inte blir något alls? Men vi hörs ju när vi hörs, right?

 

...

Av Malin Persson - 23 december 2011 16:55

Okej, jag vet att det är fel att hänga ut människor på det här sättet men..... Ja, kolla bara på videorna så kommer ni förstå varför!





Kallar hon detta självförtroende så vet inte jag.... Jag bara hoppas hon driver!

Av Malin Persson - 23 december 2011 11:58

Godmorgon! Kanske är lite för sent att säga det va?


Men hörni! det är julafton imorgon, it's hard to believe isn't it?! Fick en kommentar av en person för ett tag sen som frågade om jag kunde göra en önskelista tills jag fyllde år och lägga upp på bloggen, men eftersom det aldrig blev av så kan jag göra en nu istället!



1. Vita täckbyxor (m. hängslen)
2. Pyjamas
3. Tofflor
4. Ear cuff (m. två hål)
5. Trippeltång
6. Morgonrock (fleece)
7. Vaniljparfym
8. Pengar såklart!


Detta är bara några av alla saker jag önskat mig, och det som är på bilden är inte PRECIS vad jag vill ha, kanske vill ha av någon annan sort, annan färg osv. Ni som har svårt att komma på vad ni önskar er som inte är lika bortskämd och envis som jag, hoppas jag har bidragit med något till eran önskelista!


Nu läre jag ta tag i julstädningen, hörs!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards