Välkommen till 96an's sida!

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Röda converse - beställd!

Av Malin Persson - 30 december 2011 16:59

Hej på er!

Skulle ner på stan idag med Alice och köpa present till Linnea som fyllde år i söndags, men läste fel på smset så jag gick en timme tidigare till bussen... Så gick till mormor en stund och hälsade på. Fikade och lyssnade på Beach boys-låtar, haha så typiskt mig och mormor. Nere på stan sprang vi runt i olika affärer och hittade tillslut en present till Linnea, but i won't tell ya what it is! Kom även på när vi var på E-center att vi hade glömt hennes present på en skoaffär, så det var bara att åka tillbaka, vilka blondiner vi är ibland alltså...

Nu ska jag ta mig en dusch och käka middag, sen blir det myskväll hos Alice. Ska färga håret på henne, kolla på film och äta massa gott. Ska varken fixa oss eller nånting, bara gå runt i OnePiece och mysa.

Btw, nu har pappa beställt dessa snyggingar till mig!

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Persson - 20 november 2013 09:44

Förresten så är det nå tjejer från norrtull som heter typ frida jonsson och olivia wärnick eller nå. Skitkonstiga, har hört att dom luktar korv typ varje? Tänkte bara säga att jag hatar dom hihihihi. HEJS! ...

Av Malin Persson - 20 november 2013 09:44

Förresten så är det nå tjejer från norrtull som heter typ frida jonsson och olivia wärnick eller nå. Skitkonstiga, har hört att dom luktar korv typ varje? Tänkte bara säga att jag hatar dom hihihihi. HEJS! ...

Av Malin Persson - 13 mars 2012 17:17

HEJ PÅ ER!Blev en "liten" bloggpaus på sådär 2 veckor, ber om ursäkt för det! Och ursäkta mig för att jag skriver ursäkta så ofta! Oj ursäkta, nu blev det mycket ursäkter...Det finns faktiskt en anledning till att jag inte bloggat.... Okej nej det gö...

Av Malin Persson - 26 februari 2012 20:40

Hej alla bloggläsare!Ingen uppdatering igår, och ni vet varför. Var ju som sagt i vemdalen hela dagen och åkte SLALOM! Fy satan vad roligt jag hade. Vemdalsskalet var ju hur grymt som helst, stort och bra backar. Och ännu en gång blev man lurad upp i...

Av Malin Persson - 24 februari 2012 22:46


Jag, Jocke och Elin bjussar på denna bild från kvällen!  

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards