Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Malin Persson - 13 december 2011 21:04

Sitter och pluggar på lite teknik och kollar igenom bloggar, hittade även de här snygga typ lackbyxorna eller vad man ska kalla dem.
 


599:- gina tricot, snacka om garderobsgodis!


(Btw! Ang. länkbytet, tror jag skjuter upp det. Har inte fått in tillräckligt med bloggare än).

Av Malin Persson - 13 december 2011 18:31

Tänkte bara visa några klipp om mobbade Jonah Mowry som får en att tänka till!



Och den här underbara killen som besvarar Jonah!



Och sen finns det ju den här filmen också....



Förstår om ni inte orkar kolla på alla tre filmer eller om ni redan har sett dem, men OM ni inte har så är det Jonah Mowry som berättar om hur mobbad han blir varje dag i skolan, sedan får han svar av en annan person. Man blir gråtdfärdig, och en riktigt tankeställare! Vissa säger att han ljuger, vissa säger att det är sant. Jag personligen tror inte att han ljuger. Helt seriöst, man kan inte få sånna där tårar på beställning, och man kommer inte bara på: "Äsch, tror jag ska låtsas vara mobbad och lägga upp ett klipp på youtube"?! Grabben är äkta! Det var även en kille i min klass som la märke till ögonfärgen, vet inte om det stämmer, men på första filmen har Jonah bruna ögon och på den andra filmen har han blå. Kan ju vara två olika personer fast dom är väldigt lik varandra. Han har även erkänt att han ljög inte på första filmen, allt var sant, bara det att han tyckte det blev en sån stor uppståndelse av det hela så han kände att han var tvungen att "dämpa" det.

Av Malin Persson - 13 december 2011 17:57

Yes, tänkte köra lite länkbyte med dem som vill! Bara att skriva typ "jag vill" och eran bloggadress så byter vi länk med varandra lite senare ikväll. Go go go!

Av Malin Persson - 13 december 2011 16:31

Hallå allihopa, hur mår ni denna underbara tisdag? Själv mår jag kanon!

Sitter med Dum av dig - Daniel Adams Ray i öronen. Blir verkligen på bra humör av låten, den är så uppiggande! Ska snart sätta mig och plugga igenom teknikhäftet, sen blir det nog chill resten av kvällen. Hade julavslutning med konfirmander förra veckan så är ledig idag, men u-gruppen fortsätter imorgon som vanligt.

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards