Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Malin Persson - 24 december 2011 23:57

Hej allihopa! Hoppas ni haft en underbar julafton, för det har i alla fall jag!

Började med julklappsöppning med familjen på morgonen, sen duscha och göra sig i ordning. Kl. 12 bar det av mot mormor för julbord med resten av släkten, sen ännu mer julklappsöppning med massa gott framför Karate kid 1, och sen Kalle Anka såklart! Hem någon timme och sen iväg mot bästa familjen Hurtigs och mysa med ost och kex och massa annat.
Och jag är supernöjd över alla mina fina julklappar! TACK mamma, pappa och alla andra från släkten!

   
 
Fleecefilt


Flannelpyjamas


Tofflor/sockor m. "fjällsmönster" som jag kallar det.

 
Blus

 
Stickad kofta


 
Iphone 3G s


Kit m. hudvårdsprodukter


Vaniljparfym och bodylotion


Elvistidning m. cd-skiva


Smått och gott!

Allt detta + pengar!

Av Malin Persson - 24 december 2011 00:06

GOD JUL ALLA FINA! Hoppas ni får en riktigt underbar julafton!

Xoxo 96an!  

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards