Välkommen till 96an's sida!

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Lördag förmiddag

Av Malin Persson - 26 november 2011 12:33

Hej alla bloggläsare, mår ni bra idag?


Ber om ursäkt för hemskt uppdatering (jaja, den har vi hört förut..), men jag har faktist haft fullt upp den här veckan. Blev inget bloggande alls i torsdags, och sen så har jag bett både Elin och Maja att blogga åt mig när dom ändå har suttit vid datorn. Men som sagt, jag ska skärpa mig! I alla fall, gårdagen bjöd på en massa roligheter. Skola som vanligt, hade utvecklingssamtal och sen skulle jag egentligen ha franska på norrtull, men eftersom dom hade någon uppsamlingsdag eller vad det var? Så slutade vi tidigt, så skönt! Sen blev det fullspäckat schema resten av dagen. Mamma hämtade upp mig direkt efter skolan så åkte vi ner på torget för mamma skulle hitta ett par byxor att ha på sig på på kvällen på julbordet med hennes och pappas jobb. Även jag hade tänkt att köpa mig något, men vi hade alldeles för bråttom, så sen åkte vi och handlade ingredienser inför kvällen till min middag med tjejerna. Efter det åkte vi och hämtade upp bror sen åkte vi direkt till farmor och lämnade blommor, hälsade på och tog en fika, min fina farmor! Sen hem igen och städa, duscha och laga mat. Som Maja sa, burritos stod på menyn, och till det en mangosallad med ruccola och creme fraiche. Till efterrätt blev det vaniljglass med frysta hallon, och stackaren Emilia gillar ju varken vaniljglass eller frysta hallon, inte tänkte jag på det... Efter det fick vi skynda oss att plocka undan allt sen rusa till bussen mot hällsåen för att se BROBERG - Bollnäs. Herregud vilken spännande match! Det är bandy för er som inte vet. Jag var helt taggad hela kvällen, skitkul och spännande var det! Har inte varit på bandy på hur länge som helst känns det, och även Emilias första bandymatch, haha var kul att se henne! Träffade även en massa trevligt folk. Kommer inte alls ihåg vilken tid vi åkte hem, men någon gång ganska sent på kvällen.


Idag var egentligen jag och u-gruppen bjuden på en trerätters middag, men eftersom det var en som blev sjuk så är det framflyttad, återkommer med datum. Synd det, för jag hade verkligen sett fram emot den här kvällen. Var ju också egentligen tänkt att jag och Elin skulle till valbo och shoppa idag, sen fotografera till min blogg och sen övernattning, men så blev det inte. Så idag blir det nog att umgås med mina pluppar Millan och Majsan igen, har alltid lika kul med dom störda tjejerna! Får väl se vad dagen bju'r på. Vi hörs!


 


Inte min bild, men detta ska väl efterlikna vad jag bjöd på igårkväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Persson - 20 november 2013 09:44

Förresten så är det nå tjejer från norrtull som heter typ frida jonsson och olivia wärnick eller nå. Skitkonstiga, har hört att dom luktar korv typ varje? Tänkte bara säga att jag hatar dom hihihihi. HEJS! ...

Av Malin Persson - 20 november 2013 09:44

Förresten så är det nå tjejer från norrtull som heter typ frida jonsson och olivia wärnick eller nå. Skitkonstiga, har hört att dom luktar korv typ varje? Tänkte bara säga att jag hatar dom hihihihi. HEJS! ...

Av Malin Persson - 13 mars 2012 17:17

HEJ PÅ ER!Blev en "liten" bloggpaus på sådär 2 veckor, ber om ursäkt för det! Och ursäkta mig för att jag skriver ursäkta så ofta! Oj ursäkta, nu blev det mycket ursäkter...Det finns faktiskt en anledning till att jag inte bloggat.... Okej nej det gö...

Av Malin Persson - 26 februari 2012 20:40

Hej alla bloggläsare!Ingen uppdatering igår, och ni vet varför. Var ju som sagt i vemdalen hela dagen och åkte SLALOM! Fy satan vad roligt jag hade. Vemdalsskalet var ju hur grymt som helst, stort och bra backar. Och ännu en gång blev man lurad upp i...

Av Malin Persson - 24 februari 2012 22:46


Jag, Jocke och Elin bjussar på denna bild från kvällen!  

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards