Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Malin Persson - 9 november 2011 20:56

Blev inget med ungdomsgruppen ikväll eftersom våran ledare är sjuk, så istället drog jag, Emilia och Maja upp till borg och körde ett konditionspass med våra tränare och några smågrabbar. #@%¤$£!#£ vad jobbigt det var, men så himla skönt och välbehövligt! Vi sprang ca 5 km + intervaller + lite styrkeövningar, och jag är helt slut i benen! Blev dock lite jobbigt åt andningen eftersom det är så kallt ute, men det vara bara att köra på! Nu ska jag gå och ta mig en varm och skön dusch, sen ska jag lägga mig och somna till en film. Ha'de!

Av Malin Persson - 9 november 2011 13:53

Sitter och lyssnar på Beautiful ones - Johan Palm. Har aldrig tyckt Palm är speciellt bra, men den här låten är grym när han sjunger den! Har skurit upp lite kiwi och tagit ett glas Proviva svartvinbär, fy satan vad gott det är! Min nya favorit smak av Proviva, helt klart! Och jag kan ju passa på att tipsa er om en sak ang. kiwin! Ät kiwi med skal på, det är där typ alla vitaminer sitter + att det blir lite tuggmotstånd, men sköjl dom noggrant med vatten innan eftersom det så lätt fastnar bakterier i "pälsen". I alla fall, ikväll är det Ungdomsgruppen, och jag tror vi ska börja inreda rummet idag?! Vi var ju till IKEA för några veckor sen och köpte lite snygga möbler och stuffs. Får väl hoppas!


Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards