Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Malin Persson - 15 november 2011 21:40

Så var det det här med min "late-update" nu då... Som sagt, måste verkligen skärpa mig! Statistiken sjunker ju p.g.a av alla dessa kvällsinlägg, och det vill vi ju inte? Har i alla fall varit med ungdomsgruppen idag, som vanligt haha! Världens härligaste gäng är vi i alla fall! Var ingen målning uppe i vårat grupprum idag, istället laddade vi upp med massa godis och mumsigheter, myste in oss i ett rum, tände ljus och bara satt och prata. Hur mysigt som helst, pratade om allt mellan himmel och jord, från det ena till det andra! Så skönt att känna att man verkligen kan prata med dessa människor. Men nu ska jag slänga mig i duschen och sedan slänga mig i säng, får bli bättre uppdatering imorgon! Hörs haj!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards