Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Malin Persson - 14 november 2011 21:18

Sitter inne på Microsoft office och skriver om ww1 (Första världskriget). Hade prov på det för ett tag sen men det var typ 3-4 frågor jag inte svarade på så jag kompletterar dom frågorna nu som jag sedan ska skicka till min lärare. Ska snart slänga mig i duschen innan jag gör kväller. Tänkte bara avslöja att det snart kommer dyka upp en ny design på bloggen! Har pratat med Elin och hon har lovat mig en fotografering någon dag till veckan, kommer ändra temat på bloggen helt, spännande va?! Har inte bestämt utseénde eller så än, men hade tänkt spara med det tills fotograferingen är klar och jag får bilderna, så utgår jag sedan från bilderna och kan skapa ett "tema" på det.

Ja just det, ungdomsträffen som vi brukar ha på onsdagar är flyttad tills imorgon, så imorgon skriver jag på alla papper och sen är jag fadder! Är även bestämt att vi faddrar åker till Alborgen i valbo på fredag, hur kul är inte det?! Alborgen är typ som fångarna på fortet, fast en miniatyr av det då. Med en massa roliga aktiviteter! Har aldrig varit där men bror min har det när han gick i 3an, så han har berättat lite för mig, och jag tycker det verkar asballt. Det återstår att se! Blir även ledig från skolan då, så jag läre hämta ut en ledighetslapp, får inte glömma det. Men nu har det här inlägget blivit på tok för långt, så vi hörs imorgon!

Godnatt alla sötnosar! 

Av Malin Persson - 14 november 2011 19:48

Så det luktar vanilj i hela köket, haha! Kanske slänger upp receptet lite senare. Nu ska jag ta mig en bulle och ett glas mjölk och mysa framför tvn med mamma, vintermys! Eller skulle egentligen inte kalla det vinter, har ju inte ens kommit snö på backen?! Men rent månadsmässigt så är det väl det.


Grymma vaniljbullar eller vad?! Glömde dock pärlsocker på dom första så dom fick inte vara med på bild, hihi..

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards