Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Malin Persson - 5 november 2011 17:48

Tänkte även slänga upp bilderna från tjejkvällen hemma hos Maja igår!


Pampigt värre!

             

Haha! Ser vi läskiga ut?

Av Malin Persson - 5 november 2011 17:20

Så efter det var jag och mamma till kyrkogården och tände ljus på morfars grav eftersom det är Alla helgons dag idag, och nu har vi precis käkat thai mat. Är SUPER nöjd över alla fina presenter jag har fått av både familj, släkt och vänner, så jag tänkte visa er allt!

                       

Allt detta + pengar!

Av Malin Persson - 5 november 2011 14:54

Hola allihopa!


Nu bloggar jag, lilla Elin alltså    Jag sitter hos Malin nu, och hon har massor med gäster!

Eftersom hon fyllde år i torsdags, och nu kommer hennes släkt och firar henne, också kom jag också!

Hon har fått massa saker: tv, massa smycken, sängkläder, parfym, massor med pengar och allt!

Hon kanske vill berätta själv, men av mig fick hon choklad, en prydnads hjärta (stavas?) med en ängel på och tre örhängen! Jag tror hon blev glad, hihi!

Vi har precis fikat och nu vet jag inte vad vi ska göra, ska väl umgås med hennes släkt eller nå!


MEN GRATTIS GULLFIA!     


   <--- ny bild på mig   // ella  (elin kung jansson alltså)  

Av Malin Persson - 5 november 2011 12:42

Tjo!

Nu sitter jag här nyduschad och fräsch! Får ju gäster om sisådär 50 minuter så jag läre fortsätta med småplocket i rummet (bara lite finschystering).

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards