Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Malin Persson - 4 november 2011 17:47

Haha! Jag tycker egentligen det låter lite smålöjligt att säga "dagens/kvällens outfit", men i brist på rubrik så får jag väl skriva det... I alla fall, tänkte slänga upp 2 bilder på hur jag ser ut innan jag drar iväg till Maja.


Transparant skjorta från BikBok instoppat i högmidje jeans från Cubus


Orkade inte stå och platta eller fixa en massa med håret så kör på vanliga lockar!

Och ursäkta bildkvalitén, dom är som sagt tagen med webcameran eftersom jag har tappat bort kamerasladden.

Av Malin Persson - 4 november 2011 16:43

Nu har jag och mamma stökat runt med möbler på mitt rum i flera timmar, så börjar få skaplig ordning på det nu må jag säga! Har flyttat ut en byrå och en bokhylla och flyttat in ett nytt vitt skrivbord som jag har min laptop på. Men nu ska jag skynda mig i duschen, sen iväg på tjejkväll hos Maja!


Förresten! Måste bara visa mina nya superfina vantar som min mammas kusin skickade till mig!



Är dom inte fina?! Dessutom supermysiga, tack så mycket Hanna!

Av Malin Persson - 4 november 2011 12:39

Hej allihopa!


Hade ni en rolig dag/kväll igår? Det hade i alla fall jag! Vi härjade och skrek så mycket att jag gick ont i huvudet, haha! Nej men jag hade en grym födelsedag igår, hade inte kunnat bli bättre! Fika hos mig klockan 2 med Maja, Emilia och Alice. Sen på kvällen var vi hemma hos Emilia och satt i ett rum utanför bastun och åt gott, lyssnade på musik och pratade. En hel del skratt blev det också. Just det, Linnea var också med! Synd bara att inte Josse kom... Men men, ikväll kör vi på nytt! Då blir det födelsedagsfirande hemma hos Maja med middag och film, trevligt värre! Men nu ska jag fortsätta röja upp på mitt rum, fick ju en ny tv igår av mamma och pappa så nu vill jag ha fint på rummet! 32 tum Sharp, tack mina älskade päron!


 

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards