Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Malin Persson - 12 november 2011 23:43

Men det har bara inte blivit av. Var ju tänkt att jag och ungdomsgänget skulle hem till våran ledare idag och hjälpa henne med att stapla ved och sen fika, men jag försov mig ju såklart... Så jag och mamma och åkte och handlade en sväng, sen hoppa jag in i duschen sen gick jag upp till kyrkan för träff med ungdomsgruppen. Blev att vi gick igenom lite sång eftersom vi ska ha en gudstjänst på söndag för en massa folk. Jag ska spela bas och lite teater, haha jag och några brudar från ungd. gruppen har fixat en grym teater som vi ska visa upp för en massa folk, det handlar om kärlek, livsval och grupptryck. I alla fall, sen målade vi klart uppe i vårat grupprum och skruvade ihop lite möbler, och gaaash vad snyggt det kommer bli! Våra basfärger är rött, svart och vitt, superläckert! Efter det käkade vi hemmagjord pizza och sen kollade vi på film och myste. Nu är det även bestämt att jag, Maja och Emilia ska bli faddrar över årets konfirmander. Det innebär att vi är ledare och hjälper till att hålla ordning på gruppen m.m Så på onsdag ska vi till kyrkan och skriva på några papper bara, sen är det klart! Blev långt inlägg det här, så ska sluta nu annars kommer ni inte orka läsa! Hörs haj!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards