Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Malin Persson - 25 november 2011 18:44

Heej, Maja här!

Sitter hos gull-Malin och väntar på mat som hon står och lagar, luktar smaskens! ;) Burritos står på kvällens meny!

Efter att vi har ätit så åker vi (Jag, Malin och Emilia) upp till hällåsen och kollar på bandy, Broberg-Bollnäs, kul seru.

Emilia spricker snart av förväntan, bandypremiär för henne! :D

Vi får väll se till att stå i Brobergklacken och skrika tills matchen är slut och vi är så hesa så vi inte kan prata! Hoppas man träffar trevligt och roligt folk, hör ju till. Eller hur? ;)


Btw, riktigt mysigt med julljusstakarna i alla fönster och alla reklamblad i brevlådan med julmys! Känns som julen är på G. Men det blir inte fulländat innan snön kommer! Ingen snö= ingen jul...


 Puss på er, gullrumpor! Och tack för mig! :*



Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards