Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Malin Persson - 20 november 2011 19:37

Var på sibylla för ett tag sen och käkade med familjen, ingen favorit av alla hamburgeställen precis, men det gick i. Känner dock att jag har varit alldeles för onyttig den här helgen, usch. Tänkte i alla fall slänga upp lite paintings, vissa är exakt samma bild bara det att jag har ändrat hårfärg, ögonfärg osv. Gjorde även världens bomber på några av bilderna, haha ni märker!

Och alla bilder är improvisation, jag vet egentligen inte riktigt hur en geisha ser ut, ritade efter min uppfattning.


     

Sayuri's theme är någon "geisha-låt" som jag sökte på, ingen aning om vad det är?

Av Malin Persson - 20 november 2011 15:38

Hej allihopa!


Sitter i mörkret och lyssnar på Ängeln i rummet - Laleh, ni vet från Så mycket bättre? Det är ju egentligen Eva Dahlgrens låt. Sitter också inne på paint och ritar, gjorde det typ hela kvällen igår haha! Nya hobbyn på datorn. Kan slänga upp några bilder sen så får ni se vad det är jag pysslar med. Skulle ju egentligen på gudstjänst idag, men kände mig inte alls nå pigg, hade lite ont i huvudet också. Vi har ju egentligen bara genomgång nu, så vi får väl se om jag pallrar mig upp till kyrkan lite senare. Men nu ska jag "painta" vidare!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards