Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Malin Persson - 16 november 2011 21:45

Har ganska nyligen kommit hem från Twilight, och den var helt okej! Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men den var faktist lite halvläskig om jag ska vara ärlig... Ska försöka att inte avslöja någonting eftersom mina kompisar alltid klagar på att jag gör det, haha! Men om jag skulle betygsätta den får den nog 6/10 korvar! Haha! Herregud vad kul det är att säga korv egentligen... Korv korv korv korv korv! Nej usch, nu börjar jag bli trött alltså, drar mig mot sängen bellas, chiao!

Av Malin Persson - 16 november 2011 17:38

Biljetterna bokade och klara! Kl. 19.00 drar jag och Elin till svea för att kolla på biopremiären av Twilight - Breaking dawn. Hade egentligen pratat med Maja och Emilia först, men eftersom ingen av dom hade sett den tidigare filmen av twilight så var dom inte så sugna på att gå, så jag hörde med min lillplupp istället. Så nu ska jag gå och fixa mig lite, hörs när jag är hemma igen!

   

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards