Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Malin Persson - 17 november 2011 19:28

Tog bussen hem till Elin efter skolan idag. Var egentligen tänkt att vi skulle ha en "plugg-dag", men det var en väldigt annorlunda plugg-dag må jag säga! Elin satt vid datorn och lyssnade på någon låt som heter typ "I'm sexy and you know it", och jag tog Elins iphone och spelade temple run och facerapeade henne, vilken busunge jag är! Råkade skicka iväg lite småbusiga sms till några på hennes kontaktlista också, oups! Nu ligger jag och lyssnar på Without you - David Guetta feat. Usher, hur grym låt som helst! Och imorgon är man ledig från skolan, så kl. 08.30 drar ungdomsgruppen till gävle för lite äventyr på Alborgen, och sen vidare för middag på restaurang!

Vill bara berätta en halvrolig sak! Hade elevens val på skolan idag (eleverna får välja vilket ämne dom vill hålla på med i 2 timmar, t.ex matte, idrott, musik m.m.) och jag går ju på musik och spelar bas. Så jag och alla andra i vårat "band" spelade Set fire to the rain - Adele, sen kommer gruppen från EU-projektet in och filmar oss när vi spelar upp låten. Så elever från andra länder kommer kunna se den här filmen på oss. Tror det var typ Polen, Holland och Tyskland. Hoppas jag får se filmen innan dom skickar iväg den i alla fall, jag skriker ju "woooaaa" på slutet, om det kom med? Haha.

Men men, vi får se om jag uppdaterar innan jag drar iväg imorgon, annars hörs vi när jag kommer hem! 

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards