Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Malin Persson - 11 november 2011 18:19

Äntligen! Ursäkta för dålig uppdatering, men som ni vet så var jag ju upptagen med att skriva en krönika igår, satt i flera timmar med den fast lyckades bara få ihop till lite mer än ett A4. Och idag när jag kom hem från skolan så var jag helt slut så jag har bara legat på sängen och kollat på Two and a half men, sen åkte jag och pappa till farmor och farfar en stund. Ikväll blir det nog en hemmakväll, orkar inte röra mig ur fläcken om jag ska vara helt ärlig, skolan tär verkligen på en ibland.  Så nu sitter jag och väntar på att pizzan ska tas ur ugnen, sen ska jag nog mysa till det med någon bra film. Skönt med hemmakvällar ibland också!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards