Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Malin Persson - 10 november 2011 16:02

Fick i uppgift i skolan idag att vi skulle skriva en krönika, "wiho" tänkte jag. Men nu sitter jag här, och har ingen aning om vad jag ska skriva?! Har alltid tyckt att det är roligt att skriva, och då menar jag inte och sitta skriva en massa matteuppgifter eller så, utan jag ska skriva fritt om det ska vara roligt! Det värsta är när jag ska komma på vad man ska skriva om, men när jag väl kommer igång så kan jag sitta i timmar. Så nu sitter jag och letar efter lite olika krönikor på internet, hitta en tjejs hemsida där hon skriver om hur man blir en "förbannat bra krönikör", www.lindaskugge.se, jättebra tips! Sitter även och sjunger till Here comes the sun med hörlurarna på så det låter säkert förjävligt, men brydde jag mig? Nä. Nu ska jag leta vidare, vi hörs när jag skrivit ihop en grym krönika!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards