Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Malin Persson - 18 november 2011 23:24

Hallå där med ett stort H!  


Det är Elin som bloggar nu. Jag sitter just nu hos Malin som sitter i sin säng och nördar templerun... 

Vi har inte gjort nå speciellt idag eller först va vi i skolan, eller iallafall jag men inte Malin för hon va på nå grej.

Men sen idag har vi bara slappat och sånt, skönt de å ibland. Men nu vill jag ha popcorn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska försöka få henne att vilja göra det åt mig för hon säger jämt: poppa då eller gört själv...

Jag har rätt så tråkigt nu så jag ska skriva lite om hur jag och Malin blev kompisar!



Vi blev kompisar för snart 3 år sen, den 10 februari var det tre år sen jag och Malin var med varandra för första gången. Men vi har gått i samma fotbolls lag i några år och vi har ju hejat på varandra och såna saker. Men det börja med att vi skrev på bdb och msn, haha gamla tider med bdb, men iallafall så minns jag att Malin skrev på typ ett meddelande eller något sånt där: du är så fin bästavän.. hon skrev nå sånt där ungefär. Och då skrev jag: va? Och då skrev hon: ja, eller vill du inte? och jag blev ju såklart jätte glad och skrev: JOOO! Men många tycker säkert att man inte kan bli bästakompisar när man säger så men efter att vi hade varit med varandra nåra gånger blev vi sjukt tajta! Vi umgicks nästan jämt, och jag älskade Malin skämt och det gör jag fortfarande! Vi har hunnit gjort sjukt många grejer på bara tre år, vi har tältat typ tusen gånger känns det som. Våra föräldrar tycker vi jämt är så klumpig och såna där grejer när vi är med varandra men det är för att vi typ har råkat kollat fel buss en gång mitt i natten och busat runt och gjort massa klantiga saker ;) Men såna är vi sörru och det får folk stå ut med! Men sen gled vi isär nu en stund det här året, för man träffar ju alltid nya vänner men nu har vi börjat vart lite mer igen och vad som än händer, kommer jag aldrig lämna Malin. Såååå nu vet ni lite om sånt, men have a nice night!


Jag kommer snart tillbaka och det lovar jag!   / elin




Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards