Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Malin Persson - 24 januari 2012 20:55

Pratade nyss med mor och far som frågade om jag ville åka och se en Brynäs-match i Läkerol Arena i Gävle snart, svarade självklart ja! Inte bestämt när det blir, läre beställa biljetter osv. Har aldrig varit på en "riktig" hockeymatch förut, för stora lag alltså. Var ju ständigt uppe på hällåsen när jag var mindre och kollade på när min storebror spelade.

Appropå hällåsen så drar jag, Josse och Elin dit imorgon efter skolan och relaxar lite på badhuset! Nej men jag och Josse ska hålla i en MVG-lektion på idrotten snart och vi har bestämt att vi ska ha någon form av vattengympa, typ simma några vändor, köra lite stafetter osv. Så då åker vi och checkar det sen relaxar vi lite i bastu och annat mys.

Btw! Kommer inte ihåg om jag har nämnt att jag ska till fjällen två gånger på en vecka. Ni vet ju att jag pratade om att jag, familjen, Elin och pappas jobb ska åka till Vemdalen 25 februari? Nu ungdomsgruppen dit också, på samma vecka t.o.m Fast då ska vi bo i Majas familjs stuga i Bruksvallarna. Blir där från torsdag till fredag. Vet inte riktigt vad vi hittar på, kanske blir slalom och skoter och massa skoj, och bara mysa. Längtar så sjukt mycket!

Av Malin Persson - 24 januari 2012 14:51

Hejhoj!

Slutade skolan för ett tag sen. Efter det gick jag och Josse och åkte på röven i en isbacke på skolan och blev blöt... Smarta brudar vi är ibland alltså! Man fick ju lite nostalgi från sånt som man brukade göra i typ 5an. Vi har en ganska stor kulle på våran skola, och kommer ihåg att typ alla på låg- och mellanstadiet (inkl. min klass då när vi var små) brukade leka något som heter herren på täppan, haha vad jag älskade det!

Men nu ska jag nog ta mig något att äta, sällan jag är hungrig...!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards