Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Malin Persson - 3 januari 2012 23:29



Vad har jag nu ställt till med...?

Av Malin Persson - 3 januari 2012 19:21

Ja, helt seriöst! Volymen höjs och sänks av sig själv, Wireless stängs av och det kommer upp en ruta om att jag inte kan logga in på msn fast jag inte ens försökt? Dessutom började den lagga skitmycket.

Creepy...

Av Malin Persson - 3 januari 2012 17:59

Fick nyss reda på att jag, familjen och pappas jobbarkompisar ska åka till fjällen den 25 februari. Blir bara där över dagen, men det blir massor med slalom hela dagen! Bussresa tur och retur, vara i backen hela dagen och sen käka på restaurang, hur nice är inte det?! Sist jag var i fjällen var i somras med Elin och hennes familj, var där i 4-5 dagar. Fast då var vi i Funäsdalen, i februari ska vi till Vemdalen! Så Elin hänger förmodligen med mig till Vem den här gången. Är ju ett tag kvar, så man hinner planera i tid. Woho, lycklig chey nu alltså!

   


Random bilder från google.

Av Malin Persson - 3 januari 2012 13:46

Sitter i pyjamas och sockor nu och lyssnar på musik. Ska strax hoppa in i duschen innan jag drar ut med Emilia, saknar henne så mycket! Trots att hon är bland mina närmaste vänner och att vi bor så nära varandra så har vi knappts träffats på lovet? Knepigt. Ska i alla fall bli kul att få träffa henne nu, och vi ska ut och fota lite! Det är så fint väder ute, synd bara att det knappt ligger nå snö ute på backen.

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards