Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Malin Persson - 20 januari 2012 18:57

Ber så HEMSKT mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen dem senaste dagarna, speciellt för igår då jag inte bloggade någonting alls! Men så är det när man är en populär storbloggare som alla frågar efter hela tiden, man får licksom svårt att hinna med allt.... HAHAHAHA! Men herregud nej, skojar bara med er! Nej men hade faktist fullt upp igår. Kom hem från skolan, och sen märkte jag att jag hade en ovanligt tidig träning som jag inte alls hade räknat med, så då fick jag bara vräka i mig maten och kasta på mig träningskläderna sen åka på träningen. Körde rätt så hård träning, svinkallt var det också eftersom vi spelade i DINAhallen. Trodde jag skulle få träningsvärk men nej då?

Anyway, hade glömt nämna att jag är med i ett EU-projekt nu. Blev nyligen tillfrågad.

- Vad är ett EU-projekt?

Där vi håller kontakt med andra elever från andra länder genom socialt media, i vårat fall är dem från Holland, Polen och Tyskland. Vi intervjuar elever på våran skola för att se hur många som håller sig till t.ex Facebook, Twitter osv. Vi filmar skolan, åker utomlands och besöker eleverna och deras skola och gör ett projekt av alltihopa. Det är fyra tjejer från min klass som åker till Holland imorgon. Där ska dem bo på hotell dem första dagarna, shoppa och "undersöka" stället. Efter några dagar ska dem få bo hos okända familjer för att se hur dem lever sitt vardagliga liv, sen besöka en holländsk skola och visa upp en film om våran skola.

Maja, Emilia, Alice och Linnea har gjort ett sånt himla bra jobb med alltihopa så jag hoppas verkligen det går bra för dem! Kommer sakna mina änglar... en hel vecka utan dem!!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards