Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Malin Persson - 9 januari 2012 21:01

Har precis städat rummet och rensat ur garderoben, har jättemycket kläder som jag inte använder. Fick ihop en hel kasse, stor var den också! Insåg också hur mycket skor jag har, 17 par + ett par Converse beställda. Så nu är det rent och fräscht på rummet! Hoppas bara på att jag och mamma kan åka och köpa dem där knythissgardinerna imorgon jag velat ha så länge, har inte blivit av än. Känner att jag vill storrenovera på mitt rum. Ska tjata lite på mamma och pappa om jag kan få måla väggarna i vitt och fixa en fondvägg. Vill ha öppet och vitt, men samtidigt mysigt. Men först läre man slipa min vägg eftersom det är små "bucklor" i den. Det är inte att jag ha stått och slagit i väggen eller så, utan det är meningen att det ska vara lite buckligt haha. Fast jag tycker inte att det är snyggt.

 

Av Malin Persson - 9 januari 2012 09:34

Godmorgon!

Försöker vända på dygnen nu eftersom jag har varit uppe halva nätterna på lovet, så har precis klivit upp. Skönt! Även om jag inte sov så bra inatt men. Ska ställa mig och baka scones till frukost nu, sen tror jag nog att jag och mamma åker och kollar på gardiner eftersom jag aldrig gjorde det i lördags.

Tjingeling!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards