Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Malin Persson - 15 januari 2012 21:57

Vet ni vad jag kom på? Jag lovade er bilder från julkul för jättelänge sen och har inte lagt upp dem än?! Men jag har inga egna bilder från julkul, bara vänner som fotat mig. I'm sorry guys! Men jag lånar en bild som Stina har tagit på mig, bara så ni får se hur jag såg ut.

Var inte riktigt klar med sminket och klädseln där. Saknar kajal, rött läppstift, skinnjacka och lite spretigare hår.



Godnatt! / Hårdrockar-bruttan

Av Malin Persson - 15 januari 2012 21:07

Hemma från fotbollsträningen nu. Körde mycket kondition och lite styrka, riktigt tufft men riktigt skönt! Även om jag inte kunde köra 100% eftersom jag sträckte låret i början av träningen, fätt najs. Så har precis smörjt in det med zon nu, mamma som tipsade om det så jag vet inte alls om det hjälper mot sträckning? Får väl vänta och se.

Av Malin Persson - 15 januari 2012 17:19

Normalt sett brukar jag inte tycka om klackar så mkt, men dem här med träklackar är ju bara sååå mums! ♥




Av Malin Persson - 15 januari 2012 13:17

Vet inte hur jag ska börja inlägget så jag inleder det med en fjortishälsning - Cha cha bloggen!


Sunday sweet sunday, with nothing to do... Håller ni inte med? Söndag läre nog vara den tråkigaste dagen på hela veckan, finns ingenting att göra. Man bara går och gruvar sig för morgondagen... SKOLA! Nej men det ända bra med söndagar, för mig, är att det är fotbollsträning på kvällen. Men på dagen då? Sitta framför datorn, vänta på att maten ska bli klar, dra iväg på träning. Ungefär så ser mina söndagar ut, och i värsta fall har jag läxa som måste göras.


Men nu ska vi tänka kreativt! Ni har väl sett min Omröstningsruta på höger sida av bloggen där det står "Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?" ? Jag tror nog dem flesta har det. I alla fall, det är inte så många som har röstat i den. Nog har ni väl tid att slösa 2 sekunder på att skrolla ner en bit och trycka på det alternativet ni vill läsa/se mer av? Tycker ALLA ska göra det innan ni lämnar bloggen, så jag vet vad jag ska skriva om!! Känner att jag skriver alldeles för mycket om min vardag och dem flesta börjar nog bli ganska så less på det.

Och ni får väldigt, väldigt, väldigt gärna kommentera eller ställa en/flera frågor i frågerutan! Blir bara glad av det!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards