Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Malin Persson - 13 januari 2012 23:01

Kände att jag har varit dålig på att blogga dem senaste dagarna, så jag bjuder på lite låtar som jag tycker är bra, enjoy:















Och ja, jag har en väldigt bred musiksmak! Allt mellan 60-2012.

Av Malin Persson - 13 januari 2012 20:29

Nu gott folk, nu är det fredag! Hoppas ni chillar hemma i soffan framför en bra film eller är ute och partajar! Själv sitter jag med tända ljus, lyssnar på She - Charles Aznavour och äter choklad och massa exotiska frukter som melon, mango, kiwi, physalis och nashi päron. Livet leker! Närå men riktigt skönt med helg, även om det bara har hunnit gått 3 skoldagar hehe. Ska bara ta't lugnt ikväll, får se om jag och Alice åker till Göthe imorgonkväll och kollar på film där och övernattar, Alice ska ju komma hem ganska sent från någon dansuppvisning så vi får väl se vad som händer.

 

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards