Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Malin Persson - 16 januari 2012 21:58

Har precis krypit i min pyjamas, nyduschad och fräsch. Känner även hur träningsverken börjar krypa fram i axlarna och i magen, nice! Älskar att ha träningsvärk, det är då man vet att man har fått sig ett riktigt fyspass. Går och lägger mig nu och somnar till en film, är så himla död på morgonen så jag behöver flera timmars sömn. Godnatt med er!

Av Malin Persson - 16 januari 2012 15:50

Hej!

Kom hem från skolan för en stund sen, har precis bakat en kladdkaka. Skulle egentligen ha teknikträning med damlaget ikväll, men eftersom jag sträckte mig igår på träningen vågar jag inte träna idag eftersom jag är rädd att få någon skada som hindrar mig från att spela fotboll. Jag var dum nog som tränade med en halvvrickad fot i somras. Så får verkligen inte tappa något nu, satsa stenhårt på fotboll är det som står överst på listan just nu! Norrala ska ju satsa på vårat lag i år också, vi kommer förmodligen bli deras framtida damlag! Därför gäller det att vi NIF-brudar ger allt också, om det ska bli något av oss. Ska sluta skriva nu, går och tar mig lite kladdkaka istället.

Brb tjocka yao!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards