Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Malin Persson - 1 januari 2012 18:34

Sitter och lyssnar på Who's da man - Elias feat. Frans, ni vet låten om Zlatan?


Ingen kickar fotboll som han
Zlatan, jag sa Zlatan
Svenskens hopp, vår superman
Zlatan, jag sa Zlatan
I love you, ich liebe dich
Zlatan Ibrahimovic


Dom flesta fotbollsspelare har nog hört den i alla fall! Låten är så himla bra, och jag skojar inte heller! Och hur gullig är inte lillkillen som sjunger den?! Superduktig! Påminner så mycket om när man var mindre och gick på fotbollsskola på borg, fy satan vad kul man hade! Första veckan på sommarlovet började det, kl. 08.00 på morgonen tror jag, och alla som var där var där för en gemensam sak, fotbollen! Man var där hela dagen och spelade fotboll, allt handlade om fotboll! Dagarna var soliga, man åt tillsammans, spelade fotboll, och man hade alltid vattenkrig sista dagen! Det spelades nästan alltid fotbollsmusik i högtalarna över hela borg, bl.a Who's da' man. Första gången jag hörde låten var när jag var ute på fotbollsplanen på fotbollsskolan, och jag har älskat den ända sen dess! För det första är det en väldigt härlig reggae-stil, sen så handlar det ju om fotboll, och han beskriver Zlatan på ett sånt fint sätt!


10 år med fotbollen, bland det bästa som har hänt mig!


                               


Av Malin Persson - 1 januari 2012 15:07

Hallå!

Sitter inne på mitt rum med Elin nu och gör absolut ingenting. Sitta vid datorn, spela spel på mobilen, smsa och slåss, det är ungefär vad våra mornar tillsammans brukar bestå av. Första dagen på 2012 har börjat superbra, för jag får spendera tid med min gullis och det snöar ute, kan det bli bättre? Har ingen aning om vad vi ska göra idag faktist, skulle egentligen vara med Simon och Jocke men jag tror vi dissar dom faktiskt, trötta brudar...

Hade i alla fall en supernice kväll/natt igår (idag) med mupparna mina! Käkade god middag, kollade på skräckfilm, smällde raketer, skålade och var ute i kvarteret sent på natten. Måste bara tillägga att det var väldigt kul att nästan få en raket mellan benen, tack Simon!


Gårdagens snyggingar, tack för oss!

Av Malin Persson - 1 januari 2012 00:00


   

 

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards