Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Malin Persson - 22 januari 2012 21:01

Har gått runt i pyjamas, bakat kladdkaka och suttit framför datorn hela dagen... They say i'm the social one!
Skulle egentligen på träning idag men eftersom jag har mått lite halvpiss i helgen, speciellt i fredags, så ville jag stanna hemma och ta det lugnt inför skolan imorgon.

Pratade i alla fall med Missy idag! Tänkte åka hem till henne en snabbis och träffa henne innan hon drog tillbaka till Sthlm, men eftersom hon skulle åka än mindre om en timme så sket det sig. Så jag frågade om inte hon kunde komma tillbaka nästa helg, men eftersom det kostar pengar för henne och är lite jobbigt att åka flera timmar fram och tillbaka på bara en helg så åker jag förmodligen till Sthlm och bor där över helgen! Hur grymt som helst! Ska ringa henne nu och pladdra lite, får väl se hur det blir med allt. I'll let you know!

Av Malin Persson - 22 januari 2012 11:18

Godmorgon!

Blev en gästblogg á la Josse igårkväll, låg och skratta i flera minuter efter att jag läste hennes inlägg, knäppis. Var i alla fall hemma hos Josse igår med Maga. Kollade på massa olika filmer som gick på tv, åt gott och redigerade lite på datorn. Jag och Josse har ju ett hemligt "projekt" pågång, moahahaha! Kommer upp på bloggen senare. Hade i alla fall jätteroligt och mysigt med mupparna igår, skratta lika mycket som vanligt om inte mer. Men nu ska jag fortsätta lite med projektet, hörs senare!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards