Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Malin Persson - 7 januari 2012 23:02

Hej på er!

Förlåt för att jag inte har bloggat nå idag, har bara flygit ur skallen. Har ingenting att skriva om just nu mer än att jag sitter i myskläder och spelar wordfeud. Haha, vilken nörd jag är...

Imorgon ska jag nog åka och kolla på ett par gardiner till rummet, sen är det fotbollsträning! ÄNTLIGEN säger jag bara! Var jättelänge sen jag tränade, har ju haft massa läxor och sen så blev jag ju sjuk sista träningen innan jullovet... Längtar i alla fall supermycket!

Nu ska jag gå och vara osocial igen, hörs när jag har något vettigt att skriva!



Hur grym som helst!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards