Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Malin Persson - 12 januari 2012 13:43

Ber om ursäkt för no update igår, men jag hängde med Maja hem direkt efter skolan, sen hem och äta och sen direkt till ungdomsgruppen. Kom hem ganska så sent så jag glömde bort att blogga, i'm sorry... Lovade er även en bild på mina nya gardiner i förrgår!



Som sagt var, blev inga knythissgardiner eftersom dem inte var tillräckligt bred för mitt fönster, it's pretty big.


Igår: Ungdomsgruppen som sagt. Har fått en ny tv dit som vi skulle inviga med filmen Tusen gånger starkare. Så jag, Maja och Andreas gick till affären och köpte lite gott. Sen skulle vi tillbaka och ställa oss och göra popcorn, ni vet sånna här som man gör i kastrullen. Och jag kan ju säga att vi höll på att elda upp hela kyrkan. Vi brände popcornen rejält, och det lukta rök i hela kyrkan, vart dimmigt i hela köket så vi fick öppna fönster och dörrar och vifta med en handduk vid brandvarnaren, haha! Rätt så komiskt... Tillslut fick vi väl till dem, även om vi brände kastrullerna 2 gånger!


I alla fall, nu har skolan dragit igång igen, eller igår. Har inte riktigt vänt på dygnen än känner jag för jag har ganska svårt att somna på kvällarna, somnar inte förrän typ 1. Men skönt att träffa klassen igen, blir alltid glad av att få vara med dem! Världens bästa klass, och nog den mest annorlunda och speciella klassen, i alla fall vad vi alltid har fått hört av andra.

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards