Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Malin Persson - 6 januari 2012 18:00

Hej!


Sorry för att jag inte har bloggat nå idag, men var som sagt uppe halva natten och kollade på finalen mellan Sverige och Ryssland. Och gissa vad? SVERIGE TOG HEM MATCHEN UNDER FÖRLÄNGNINGEN OCH ÄR NU VÄRLDSMÄSTARE!! Fyfan vad härligt! Såg dock inte hela matchen eftersom jag somnade under andra perioden, så jag kollade inne på svt play istället, och det är så man vill jubla! Helt underbart.


Skulle egentligen upp på någon km cup idag för fotboll, men eftersom jag vaknade halv 1 idag och inte var klar eller någonting så kände jag att jag hade lite ont om tid, ingen skjuts dessutom. Så snart drar jag mig nog mot Josse och umgås med henne och Maga, länge sen!


Vill bara passa på att tipsa om en film som jag kollade på imorse, huuuuur bra som helst!



Dolphin tale - Baserad på en sann händelse, hur fin som helst!

Av Malin Persson - 6 januari 2012 00:53

Sitter och överväger om jag ska krypa till sängs nu eller om jag ska invänta hockeyn kl. 02.00? Sverige - Ryssland, FINAL!! Frestande match, även om jag skulle behöva ett antal timmars sömn just nu. Har vänt på dygnen totalt! Faaaaast..... Äsch, tror nog jag kollar på matchen! Ett tag i alla fall.

 

KOM IGEN NU DÅ SVERIGE!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards