Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Malin Persson - 16 februari 2012 21:58

Okej hörrni, det här är inte kul.... Drömde världens äckligaste dröm inatt, och jag har gått och tänkt på det hela dagen. Jag mår seriöst dåligt över det här! Och det var inte äckligt som i "äckligt läskigt" utan det var ÄCKLIGT! Ryser bara jag tänker på det, mår illa gör jag också.... Tänker inte ens skriva vad det var jag drömde, kommer bara gå och spy då! Visst är drömmar konstiga, men den här tog nog priset! Och jag som har lätt för att bli äcklad när det gäller saker på kroppen... Jag kan ju säga såhär, JAG HATAR OLIVER!!!!!!!!!!!!!!

Går och lägger mig nu och BER TILL GUD att jag inte ska drömma det igen, godnatt...

Av Malin Persson - 16 februari 2012 17:18

Hej!


Prata med Elin i tlf för en stund sen, men var tvungen att avbryta för jag skulle käka. Så lovade att ringa upp henne efteråt, och när jag väl ringer så är det klart att ungfan inte är hemma...


Men men! Sitter inne på BikBok, gina och h&m's hemsidor och kikar lite. Ännu en gång känner jag att jag är i stort behov av kläder och smycken! Och dessutom har ju dessa affärer så sjuuukt mycket snygga kläder, definitivt tre av mina favoritaffärer!


                                                   



Orka inte placera dom i någon speciell ordning, och inte vilket plagg/smycke som kommer från vilken affär heller.

Btw, jag är väldigt förtjust i toppar/blusar med volanger, så om ni vet någon hemsida med mycket volangkläder så får ni väldigt gärna tipsa mig! Något i den stilen:


       
(Bilder tagna från google)

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards