Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Malin Persson - 4 februari 2012 23:45

Hej allihopa!

Ännu en gång - förlåt för urkass uppdatering, men har knappt varit hemma dom senaste dagarna.

Onsdag: Jag och Emilia följde med Maja till frisören direkt efter skolan, sen hem till Maja för filmmys och middag.
Torsdag: Gävle med familjen för att se på Brynäs - Timrå i Läkerolarena, jag ju säga att jag var med på TV hehe!
Fredag: Mot stan med brudarna för en fika på Wayne's. Sen drog jag, Stina och Elin hem till mig för middag och en onödigt lång väntan för en skoteråkningstur med grabbarna som aldrig blev av. Ungjävlar!
Idag: Träffade ungdomsgruppen ett par timmar och umgicks, fikade och hade mysigt. Sen vidare mot Göthe för filmkväll med han och Alice, Linnea och Emmy, kikade även förbi lite fler folk.

Har knappt suttit vid datorn på 4 dagar... Märks vad fort statistiken sjunker på bara några dagar. Har sjunkit med nästan 100 pers, helt sjukt! Men nu är jag tillbaka och ska verkligen försöka bättra mig. Så vi hörs imorgon, puss änglar!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards