Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Malin Persson - 13 februari 2012 20:53

Är djupt besviken på mig själv! Fattar inte hur jag kunde....


 


KLIPPA AV MIG HÅRET?!
Det var ju jättelångt (för att vara mig), så klipper jag av det! Varför Malin, varför?! Nu blir det att spara, spara, spara! Ska försöka att inte platta det så ofta, gör det iofs typ aldrig heller, och bara sätta upp det! Jag SKA få mitt långa hår tillbaka!


Vad tycker ni, passar jag bättre i mitt nuvarande uppklippta eller mitt dåtida långa hår? Själv fetdissar jag mitt uppklippta!


......

Av Malin Persson - 13 februari 2012 12:42

Hej på er!


Har inte bloggat i helgen p.g.a av att jag hade dataförbud, hehehe oups! Men nu ska jag sluta skylla på massa saker, ska verkligen skärpa mig nu och börja blogga som vanligt igen. Ska även försöka sätta igång med den nya designen, gjorde ju det för ett tag sen men den blev det inget av. Ska väl sätta igång nu.

Är överlycklig just nu eftersom jag och min klass fick reda på att vi slutade vid typ halv 11 när vi egentligen skulle sluta 14.30, det skiljer liksom nästan 4 timmar, en måndag dessutom! Dagen är räddad!


Bjussar på en TOKGRYM låt med Justin bieber, är egentligen inget stort fan av han, men den här låten dör jag av! Tog deeper voice-versionen eftersom det låter bättre när han har mörkare röst.



En riktigt stort besvikelse när man upptäcker att låten inte finns på spotify, FML :'(

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards