Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Malin Persson - 15 februari 2012 18:36

Åååååh jag avlider så tråkigt jag har! Dagen har verkligen gått hur segt som helst, och än är den inte slut... Ska man jämföra detta med skolan så längtar jag ärligt talat tills imorgon! Glöm att jag stannar hemma en dag till.

Ska sluta gnälla nu och se framåt istället, för det är ju bara 8 dagar kvar tills det är friluftsdag med skolan, vilket innebär SLALOM! Och bara två dagar efter det åker jag till fjällen vilket innebär SLALOM! Och bara några dagar efter det blir det fjällen igen med ungdomsgruppen! Längtar så sjukt mycket! Kommer bli en kanonvecka.

Av Malin Persson - 15 februari 2012 11:32

Hallå!

Fortfarande hemma och är sjukling, så frågan lyder: vad gör man en dag som denna? Finns absolut ingenting att göra när man är sjuk, mer än att äta och sitta vad datorn... Så nej, imorgon pallrar jag mig till skolan hur jag än mår, nu får jag f*n bli frisk! Läre komma igång med träning så snart som möjligt, vill verkligen inte tappa något!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards