Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Malin Persson - 11 februari 2012 00:02

Hejhej mina små kycklingar!

Haha okej jag skämta, blev lite Blondaa-style där bara.
Blir ett snabbt inlägg såhär mitt i natten, bara för att jag inte haft orken till att blogga tidigare. Men ÄNTLIGEN HELG kan jag ju börja med, hur härligt?! Veckorna går verkligen jättefort känns det som! Först är det måndag, sen vips är det fredag helt plötsligt! Skönt, men ändå inte, vill inte att den här terminen ska ta slut eftersom vi splittras snart... Min älskade klass! Som jag känner nu så kommer jag dö på skolavslutningen, tårarna kommer spruta, kramkalas på hög nivå och jag kommer tappa lusten med livet. Ärligt. Sjukt. Men det är så jag känner. Men ändå är jag så j*vla glad över att det blev just vi! Vi blev typ bortvalda från en av lärarna, hon valde sina änglar och "kvar blev skiten", 6B. Vi splittrades ju som sagt i 6an med vår första klass, när man egentligen ska splittras i 7an, så dom som jag gick med innan vi splittrades har jag känt i ungefär 9 år, en del ända sen dagis t.o.m Men dom från trönö/kungsgården betyder fortfarande lika mycket! Känns som att jag känt varenda en av dom hela mitt liv, fast vi gått med varandra i snart 4 år och det var förns vi splittrades som jag lärde känna alla från trönö/kungsgården. Rörigt, i know, men tanken av att vi splittras om ca 4 månader gör ont. Finns ingen plats jag skrattar lika mycket som när jag är i skolan med klassen, dom är ljuset i livet!Och allt vi gjort tillsammans, känns inte som att jag kommer ha lika kul på gymnasiet som jag har nu på högstadiet... vem ska få mig att skratta? Vad kommer hända med oss.... Åh, nä, nu ska jag sluta skriva, blev inte så kort inlägg som det var tänkt. Blev snarare en "kärleksdikt" haha!

Men godnatt så hörs vi imorgon!

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards