Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Malin Persson - 30 oktober 2011 20:20

Det var ju som sagt inte meningen att jag skulle köpa något när vi var till valbo så det blev ingen storshopping, men jag är supernöjd över det lilla jag fick med mig hem, till ett bra pris dessutom!


Guns N' roses-tröja: H&M 149:-


Inte nog med att det är en snygg tröja, ett riktigt grymt band också!


Byxor med hög midja och dragkedja på sidan: Cubus (299:- ?)



(Dålig bildkvalité, tagen med mobilkamera)

Av Malin Persson - 30 oktober 2011 19:30

I'm alive!

Det har inte blivit något bloggande idag eftersom att brudarna sov hos mig inatt och det var fullt ös fram till.... 04:00 kanske? Herregud vad vi har skrattat, förvånad att jag inte har träningsvärk i magen idag! Var ju som sagt hos Jocke igår och kollade på skräckis med han, Rosén, Sebastian, Alice och Elin, eller det blev nog mer prat än filmtittande haha. Vi var tvungen att åka hem ganska tidigt från Jocke eftersom det inte gick någon senare buss än 21:37. Hemma hos mig prata vi och skatta hela kvällen/natten, åt massa fett och kollade lite på film.

Idag vaknade vi runt 9-tiden, förvånandsvärt? Käkade frukost och duschade, när brudarna dragit så åkte jag och familjen till valbo för lite shopping. Mamma sa egentligen att jag inte fick köpa någonting eftersom jag fyller år på torsdag, men det råkar alltid slinka ner något i varukorgen *angel*. Sen käkade vi mat på IKEA, kotlettrad såklart! Finns inget godare. Sen vidare till gävle för att hälsa på min älskade lilla farmor på sjukhuset, och sist åka och gratta min typ tvillingkusin på 15-årsdagen, grattis Wille! Nu är jag helt slut efter en helg med fullt ös, så nu ska jag nog leta reda på en bra film att mysa till. Ni får se lite bilder på dagens inköp i nästa inlägg.


Lite mycket bilder från helgen!





Vi bjuder på oss själva! Även om det här är bara några av alla de 1000 galna bilder vi tog, så ska jag nog bespara er den chocken!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards