Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Malin Persson - 29 oktober 2011 17:32

hejsan allihopa!


Nu är Elin här, vi har precis kommit till Malin för innan det var vi hos mig en stund sen åkte vi och köpte massa tjockt till kvällen. för vi ska lana med Alice hemma hos Malin, blir också en super nice andra dag på lovet! vi ska snart käka, sen drar vi till Jocke och Andreas och blir där under nästan hela kvällen sen drar vi hem och lanar. så då blire lite mer nattinlägg då!
men nu ska vi dra, pusshej!  <-- ella

 

Av Malin Persson - 29 oktober 2011 12:15

Sitter och lyssnar på musik och myser i min OnePiece. Beger mig mot Elin om en liten stund, sen kommer Alice också. Lite senare tar vi nog bussen till Jocke och har filmkväll med han och Rosén. Sen blir det övernattning hos mig! Men nu läre jag skynda mig in i duschen så jag kommer iväg någon gång, hörs senare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards