Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Malin Persson - 26 oktober 2011 16:55

Bonjour señoritas!

... eh?

Sitter och lyssnar på Twist and shout - Beatles, satans grym låt! Var och handla med mamma för en liten stund sen, ska snart käka och sen drar jag mig till kyrkan *angel*. Och nej, jag är inte där för "guds och trons skull", jag är med i en ungdomsgrupp. "Vad är en ungdomsgrupp?" Ingen aning! Men grymt kul har vi i alla fall. Hade övernattning där förra gången och käkade pizza (eller jag åt kycklingsallad) och kollade på film, dagen efter åkte vi till IKEA på valbo och shoppade! Och idag ska vi dit och fortsätta måla om vårat grupprum. Uppdaterar senare om jag hinner, kommer nog hem ganska sent. Jaja, tiden avgör!


Älskar bilden, älskar bandet!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards