Välkommen till 96an's sida!

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Malin Persson - 28 oktober 2011 22:49

Nu har skocken åkt hem, pust! Eller det var väl för några timmar sen men. Elin var tvungen att åka hem ganska tidigt eftersom hon hade främmande, så jag fick dras omkring med Jocke och Rosén ett tag och lyssna till deras vackra "sångröster", sen ringde vi Maja så den pluppen fick komma och göra oss sällskap. Satt hemma hos mig ett tag och chillade, sen drog vi ut igen. Träffade även ett gäng grabbar från skolan en snabbis. Nu sitter jag med mor och far i vardagsrummet och myser, väntar på att min käre bror ska ropa på mig någon gång så vi kan börja kolla på Halloween, får se om jag överlever natten...  Det återstår att se!

Av Malin Persson - 28 oktober 2011 16:50

Hallå!


Nu är jag, Elin Jansson här som skriver... sitter i hos Malin nu i hennes soffa och jäser lite smått :)) nu är det ju fredag och ÄNTLIGEN loooov! nu ska vi käka tacos och sen dra ut i vågbro med lite folk, härlig början på lovet kan man ju säga! men nu ska vi dra, hejdå!


Världens grymmaste brudar, det är vi de!

Av Malin Persson - 28 oktober 2011 15:10

ÄNTLIGEN!

Kom hem från skolan för en liten stund sen. Hade franska sista lektionen inne i stan som vanligt, kollade bara på nå konstiga "filmer", men hellre det än att jobba haha! Tog nyss en uppfriskande dusch, och snart kommer nog Elin hit. Blir att vi äter någon god middag med mon famille, sen drar vi nog ut och möter upp Jocke och Rosén, får se vad som händer. Ska även försöka tvinga hit Alice en stund ikväll också, haha!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards