Välkommen till 96an's sida!

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

IDIOTER!!!

Av Malin Persson - 14 januari 2012 12:50

Ni vet conversen jag la ut för 2 veckor sen att jag hade beställt? Det finns inga converse!! Jag har blivit lurad på pengar, hela hemsidan är en bluff! Fyfan vad förbannad jag är! Jag och pappa har suttit och sökt fakta om hemsidan, och nu helt plötsligt säljs det kameramärken på den sidan? Finns inte ett SKIT om skor! Först står det att sidan heter swemode.com, sen står det swemode.se, sen står det opencart.se, sen ska man betala med paypal... Dessutom har dem lagt ut fel nummer!

Jävla fattiglappar som lurar folk på pengar via fejkade nätföretag! Jag ska ta reda på vilka dem är! Antingen ska jag ha mina converse eller så ska jag ha mina pengar tillbaka! Aldrig att dem ska komma undan med det. Jag hoppas dem åker dit så det bara SMÄLLER om det!

När jag såg sidan första gången tänkte jag "Oj! Vad billiga och snygga skor! Jag som hade tänkt köpa converse, här är dem ju superbilliga!". Men nej, jag hade sååååå FEL!

Så vad ni är gör, beställ INTE ett skit från www.swemode.se /com! Det finns inga märkesskor, inga märkeskläder, INGET ALLS! Idioterna förtjänar inga pengar! Stryk och en tom plånbok är det ända dem ska ha, sen förtjänar dem att leva på gatan resten av deras eländiga liv!

400 spänn åt helvete! Dö swemode, dö!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Persson - 20 november 2013 09:44

Förresten så är det nå tjejer från norrtull som heter typ frida jonsson och olivia wärnick eller nå. Skitkonstiga, har hört att dom luktar korv typ varje? Tänkte bara säga att jag hatar dom hihihihi. HEJS! ...

Av Malin Persson - 20 november 2013 09:44

Förresten så är det nå tjejer från norrtull som heter typ frida jonsson och olivia wärnick eller nå. Skitkonstiga, har hört att dom luktar korv typ varje? Tänkte bara säga att jag hatar dom hihihihi. HEJS! ...

Av Malin Persson - 13 mars 2012 17:17

HEJ PÅ ER!Blev en "liten" bloggpaus på sådär 2 veckor, ber om ursäkt för det! Och ursäkta mig för att jag skriver ursäkta så ofta! Oj ursäkta, nu blev det mycket ursäkter...Det finns faktiskt en anledning till att jag inte bloggat.... Okej nej det gö...

Av Malin Persson - 26 februari 2012 20:40

Hej alla bloggläsare!Ingen uppdatering igår, och ni vet varför. Var ju som sagt i vemdalen hela dagen och åkte SLALOM! Fy satan vad roligt jag hade. Vemdalsskalet var ju hur grymt som helst, stort och bra backar. Och ännu en gång blev man lurad upp i...

Av Malin Persson - 24 februari 2012 22:46


Jag, Jocke och Elin bjussar på denna bild från kvällen!  

Presentation


Jag heter Malin och är 15 år. Jag bor i den lilla staden Söderhamn tillsammans med min familj. I min blogg skriver jag om mig och min vardag, mina intressen, mina tips och allt som snurrar i mitt huvud. Lämna gärna en kommentar efter besöket!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa/se mer av i bloggen?
 Min vardag
 Kläder/outfits
 Foton
 Videoinlägg
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästblogg

Favoritcitat

Christopher Robin to Winnie the Pooh:
"You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."

 

Jake Gyllenhaal ♥

       


Ovido - Quiz & Flashcards